Thursday, July 8, 2010

Pening.Kepala

Alhamdulillah, satu lagi post setelah sekian lame aku tak tulis blog. Rindu pun ade. Haha. Untuk pengetahuan semua, aku dah pun jejak ke sem 2 di KPPS. Alhamdulillah, walau tak banyak, pointer 3.74 tu cukuplah untuk membuktikan yang memang aku berusaha untuk sem 1. Orang kate, let bygones be bygones. Aku masuk sem baru dengan azam baru, InsyaAllah dengan result baru yang lebih membanggakan.

Cerita pasal sem baru ni la kan, baru tak sampai seminggu aku jejak kat KPPS, macam2 masalah dah mula timbul. Kalau orang kate baling batu sorok tangan, tapi dalam kes aku ni perghh... Dengan bangganya kecoh kat semua orang yang dia bertanggung jawab baling batu tu. Sakitnya hati. Bagi akula, mintak la pade yang berkenaan tolonglah.... Berpijak di bumi yang nyata. Kau bukan anak buah aku, tak tahu apa yang aku buat, dan kau nak persoalkan kerja aku? Pffft... Tak pelah, bagi aku kalau kau nak sangat jawatan aku, silakan... aku pun tak nak pening2 kepala pikir banyak masalah. Aku nak study, bukan nak layan kerenah retard ko, loser.

Lagi satu perkara yang buat aku sangat2 sakit hati, bila balik2 je kat bilik aku... Ya Allah!!! bilik aku kene pecah!!! Habis barang aku hilang, daripada benda sepenting broadband, sampai lah ke seremeh shampu pun die kebas. Aku doakan ko jahanam si pencuri, hanya Allah saja yang boleh timpakan bala-Nya, tak cepat lambat lah kau kena sial.

Oh btw, ujung mggu ni aku nk g kedah jumpe Yang Tersayang. Rindu ouh lme tak jumpe. Nak celebrate bufday die, skali dengan aniversary kami. Walaupun aku tak banyak duit, tapi aku gagahkan juga. Doakan kebahagiaan kami. =)

Sampai sini jela post aku kali ni... InsyaAllah, bulan depan aku beli broadband baru dan aku akan online macam biase. Salam

No comments:

Post a Comment